Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Heisann! Etter tips herfra kjøpte jeg scanner hos nettbutikken dittvalg.no i romjulen. Forskuddbetaling ble gjennomført 29.12 og jeg har fortsatt ikke sett eller hørt noe mer om orderen. Noen som har erfaring med de positiv og negativ når det gjelder forskuddsbetaling? Nå er produktet jeg bestilte borte fra deres nettside, kontaktinfoen deres viser kun e-post og sms! begge deler er sendt uten respons. Begynner å bli litt urolig for hva som skjer next. Kanskje man får ringe sms nr eller evnt kjøre selv til Holmestrand! Siter
AMO Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 SMS-nummeret brukes vel til både SMS og taleanrop, har du prøvd å ringe nummeret og sjekket om det er i bruk, evt. om telefonen er slått av? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Skrevet 5. januar 2011 Det er prøvd nå, ren sms-telefon! Ingen svar og ganske klart og tydelig ingen vits å legge igjen beskjed. Men sku ikke tro den type nettbutikk var overarbeidet akkurat så det er lang responstid på henvendelser så jeg skal forsøke være tålmodig ut uka før lage et ******* Edit: løste seg etter nok en mail og også til priv.adr funnet ved f.book. Sendes fredag Siter
Daniel Larsen Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har handlet på dittvalg.no ved et par anledninger tidligere, og jeg mener da at de videreformidlet orderen til et annet selskap som deretter sendte pakken til meg. Dette er dog godt over et år siden. Hvis du ønsker et tips til en annen gang, så bør du vurdere www.permo.no i Fredrikstad. Der er det service på toppnivå. Men jeg har aldri opplevd dittvalg som useriøse, så jeg tror nok at det har skjedd en glipp, men det er jo rart at du ikke får svar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.