Tommy Snesrud Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Hei Jeg er en aktiv bruker av youtube, men i det siste har jeg fått det problemet at noen videoene blir helt grønne og det er ikke mulig å se hva som skjer i videoen. Dette er veldig vanskelig å forklare men det er iallefall et ganske stort problem, det forekommer ganske ofte, og det skjer uansett hvilken nettleser jeg bruker. Takker for svar Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Har ikke vært borti akkurat det problemet... YouTube har generelt irritert meg i det siste. Har du oppdatert skjermdriveren i det siste? Eventuelt prøve å gå tilbake til den forrige driveren. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 5. januar 2011 Skrevet 5. januar 2011 Jeg opplever også grønne videoer til tider, men har dessverre ikke noen løsning på det. En annen ting er at videoene bare står å surrer med den der loadegreia. Det irriterer. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Fikk det samme etter jeg installerte den nyeste ATI-driveren, rulla tilbake og alt er bra igjen. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 6. januar 2011 Skrevet 6. januar 2011 Har vært mye krøll med noen av driverne til ATI i det siste syns jeg, men den nyeste ser ut til å virke utmerket Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.