Skrevet 4. januar 2011 14 år Hei! Jeg har søkt lit rundt forbi men finner ikke hva som kreves for å jobbe som bakkemannskap på en flyplass. Jeg har veldig lyst til å skaffe meg en sommerjobb på sola flyplass. Er det noen som vet om det er mulig å få sommerjobb ute på bakken(ramp/apron)?
Skrevet 4. januar 2011 14 år Ikke umulig dette så lenge et bakkehandlingsselskap trenger personell. Tror ikke det er så stort mange fler krav enn at du har førerkort og plettfri vandel.
Skrevet 4. januar 2011 14 år Send en melding til Norport http://norporthandling.com/no/contact Jeg vet at du må være fylte 18 og ha førerkort klasse B eller mer.
Skrevet 4. januar 2011 14 år Vet at iallefall hos SGS, krever de at du har førerkot klasse B, Plettfri Vandel, gode engelskkunskaper (muntlig og skriftlig). Hehe, litt sent ute Men glemte å poste den istad, så regner med du fikk svarene du skulle lengre opp i posten
Skrevet 4. januar 2011 14 år Forfatter Takk for raske svar Blir ikke 18 før 3. august, så da er det nok ikke vits å søke denne sommeren i hvert fall. :crazy:
Skrevet 5. januar 2011 14 år Uansett bør du sørge for å holde rullebladet rent. Strenge krav ifm bakgrunnssjekken du må bestå ifm anskaffelse av id-kort for en norsk lufthavn. Lykke til.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.