Marius Stedjan Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hallois.. Noen som veit åssen jeg kan styre frekvensen på stroben og beacon i gMAX? Siter
Marius Stedjan Skrevet 4. november 2002 Forfatter Skrevet 4. november 2002 Står ikkenoe om frekvensen (farten) på blinkene.. Har du MSN? Siter
Karl R Pettersen Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Ehh, jeg bare skiftet frekvensen i effektfila?!? Siter
Marius Stedjan Skrevet 5. november 2002 Forfatter Skrevet 5. november 2002 Jørgen: Dette har vel ingenting med lysene å gjøre? Dette er bare for å animere et objekt, og det er ikke det jeg skal... Hm.. om jeg modifiserer effektfile, vil ikke alle strober og beacons gå annerledes da? Tenker på fly osv.. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Marius Stedjan: Hm.. om jeg modifiserer effektfile, vil ikke alle strober og beacons gå annerledes da? Tenker på fly osv.. Jo, men det er bare å ta en egen kopi av effektfila og assigne i aircraft.cfg hvis det bare er snakk om ett/ditt fly. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.