Christian Hein Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Hei! Nå har jeg netopp reinstallert FSX (nesten ferdig) men når jeg legger inn den activation koden kommer det bare opp sånn feil, og det ser ut til at FSX ikke finner nettverket mitt, noen tips om hva jeg kan gjøre? På forhånd, takk for hjelpen! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Hei , er dette validering av Accleration? Siter
Christian Hein Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Skrevet 1. januar 2011 Det er aktivering av FSX Deluxe, men rett etter at jeg har skrevet inn den koden på mange tall og bokstaver, kommer det bare "Unable to Activate Online" Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Ok, det er nemelig noen issues rundt accleration og validering, der har jeg noen registry hack, men for dette scenarioet ditt nå må man jo bare spørre seg hvorfor, kjører du MS Essensials antivirus, eller annet så fjern sanntids protection etc, skru gjerne av brannveggen din, er det modda noe i routeren din på porter, er det noe og se på også....håper du får det til Siter
Christian Hein Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Skrevet 1. januar 2011 Ok, takk, skal prøve litt med det du sa, og sier i fra hvis det funker! Siter
Christian Hein Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Skrevet 1. januar 2011 TUUUUUSENTAKK, det funka! En million takk til deg, Geir! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.