Fred Solli Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Vi stiller i beverdrakt og koser oss i kjente og ukjente omgivelser i ORBX land. Håper det er mange som har fått PNW, NRM og PFJ i julegave. Turen går imellom to av tilleggsflyplassene i PNW - Darrington og Stark's Twin Oaks. [color:#CC0000]Merk tiden![/color] Oppstart kl. 18.00 og ruten er som følger: 1S2 Darrington Mun 27W Lake Wenatchee State 3WA1 Johnson's Landing 8S2 Cashmere-Dryden WN17 Hoverhawk Ranch WA74 Quincy Flying Service WA68 Vantage M94 Desert Aire KPSC Tri-Cities 32WA Compressor Station Number 8 WA76 Columbia Crest Winery 1S8 Arlington Mun 7OR3 Honald Ranch 68OR Lyda Ranch Airstrip 32OR Pine Hollow 03S Sandy River 7S3 Stark's Twin Oaks Flightplan her her: Download FSX flightplan Hvis du lurer på hvordan du kommer på MP kan du sjekke dette innlegget i fora. Link Jeg kan love mye variert landskap og mye fint å se på hvis du har PNW installert Håper så mange som mulig kan delta. Vel møtt! [color:#009900]PS! Det er forsatt 33% rabatt hos ORBX på downloads før midtnatt 31.12 Sydney tid.[/color] Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 30. desember 2010 Premium Medlem Skrevet 30. desember 2010 [color:#33FF33]PS! Det er forsatt 33% rabatt hos ORBX på downloads før midtnatt 31.12 Sydney tid.[/color] Laster ned for harde livet nu og da er hele NA serien komplett. :cool: Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 31. desember 2010 Premium Medlem Skrevet 31. desember 2010 Lagt ut noen bilder som kan vise hva man kan vente seg på denne turen. PNW land del 1 PNW land del 2 PNW land del 3 Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Jeg vet ikke hva du har gjort for og bli nekta, men slik jeg kjenner Fred og gutta som administrerer dette er de ganske romslige, så da kansje det er grunnlag for skjerpings...men send en pm til fred du:-) Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2011 Premium Medlem Skrevet 2. januar 2011 Knallbra start på nyåret Fred . Spennende rute med varierende utfordringer. Reine luksusopplegget med ferdig flightplan klar for nedlasting !!! Skal måke Beavern ut av snøhaugen og tine oljen med et passelig bål, håper været lar oss nyte noe av landskapet i kveld. Vi sees. Siter
Christian Zhang Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Sorry for at jeg har oppført meg litt dårlig på MP server før. Jeg vil kanskje bli med idag. Hvilket fly er anbefalt? Siter
Benjamin Hennes Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Tror nok de fleste (eller de som har den) skal bruke Beaveren, men det går sikkert fint med en Baron 58 eller lignende Les her: Flightsim Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 står da lenger opp i tråden mann. Siter
Benjamin Hennes Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Viss du vil ha IP`en til Teamspeak 2 så er den som følger: 193.90.31.182 (Samme IP på MP`en og, men den er passordbeskyttet)... Du får passord viss du spørr på Teamspeak Ga det litt klarhet no? :confused: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.