Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi stiller i beverdrakt og koser oss i kjente og ukjente omgivelser i ORBX land. Håper det er mange som har fått PNW, NRM og PFJ i julegave. Turen går imellom to av tilleggsflyplassene i PNW - Darrington og Stark's Twin Oaks.

[color:#CC0000]Merk tiden![/color] Oppstart kl. 18.00 og ruten er som følger:

1S2 Darrington Mun

27W Lake Wenatchee State

3WA1 Johnson's Landing

8S2 Cashmere-Dryden

WN17 Hoverhawk Ranch

WA74 Quincy Flying Service

WA68 Vantage

M94 Desert Aire

KPSC Tri-Cities

32WA Compressor Station Number 8

WA76 Columbia Crest Winery

1S8 Arlington Mun

7OR3 Honald Ranch

68OR Lyda Ranch Airstrip

32OR Pine Hollow

03S Sandy River

7S3 Stark's Twin Oaks

Flightplan her her: Download FSX flightplan

Hvis du lurer på hvordan du kommer på MP kan du sjekke dette innlegget i fora.

Link

Jeg kan love mye variert landskap og mye fint å se på hvis du har PNW installert ;)

Håper så mange som mulig kan delta. Vel møtt!

[color:#009900]PS! Det er forsatt 33% rabatt hos ORBX på downloads før midtnatt 31.12 Sydney tid.[/color]

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg vet ikke hva du har gjort for og bli nekta, men slik jeg kjenner Fred og gutta som administrerer dette er de ganske romslige, så da kansje det er grunnlag for skjerpings...men send en pm til fred du:-)

• Premium Medlem
Skrevet

Knallbra start på nyåret Fred :D . Spennende rute med varierende utfordringer. Reine luksusopplegget med ferdig flightplan klar for nedlasting !!! Skal måke Beavern ut av snøhaugen og tine oljen med et passelig bål, håper været lar oss nyte noe av landskapet i kveld. Vi sees.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...