Paulo Fernandes Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Spør du meg så er iFlys 737NG et av de beste flyene produsert til Flight Simulator 2004 ever! Og det fortsetter bare å bli bedre og bedre! På julaften lanserte iFly SP1 og nye cockpitteksturer (laget av meg). Alt dette gjør at flyet er helt konge å fly! Nyter simmen virkelig nå! Over til bildene. Her er noen nattbilder fra i går: Ny MCP-bakgrunnsfarge jeg holder på med til 738: Manipulert bilde. Bakken er fra et ekte bilde. Siter
Sivert Indergaard Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Nydelige bilder! Synd den bare finnes til FS9 Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Sykt!! Ifly er knallbra, men jeg får det ikke til å bli så bra på min pc.. :crazy: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Skrevet 30. desember 2010 Hva er galt med din iFly, Erik? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.