Jack J Jackson Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hei Som dere sikkert fådt med er så beregner AENA å åpne den nye terminalen på Alicante (LEAL) i mai 2011. For å få det hele å fungere greit fra dag en, så kommer man i februar å bruke statister til å teste ALLT som må testes. Er det lov å skryte litt? Jeg og samboern er blitt plukket ut å være med! Ja, vi meldte oss på og det blir utbetalt erstatning. Det skal bli moro. Kommer å holde, de som er interessert, oppdatert etter hvert. NB!!!! Man har gjort meg oppmerksom på at jeg har valgt feil ord i dette innlegget. Selvfølgelig er det godtgjørelse jeg mener og ikke erstatning, på Svensk heter det "ersättning". NB!!! JJJ Siter
Lars B. Frostad Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Høres morsomt ut Jack! Har benyttet ALC og AGP ofte, og blir spennende å se - hvordan den nye terminalen på Alicante blir. Post gjerne bilder, dersom det er lov å ta dette - og selvsagt info når du har noe å rapportere tilbake! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.