Gjest Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Noen som vet hvor jeg kan finne en gratis katalog om Modellfly? Jeg har søkt osv. men uten særlig resultat. Jeg ønsker bare norske kataloger... Siter
Jimmy Ekdahl Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 För många år sedan höll jag på med modellflyg, då fanns det en norsk firma som hette NORWEIGIAN MODELLERS (Hm.. nåt sånt) och det var en jätta bra firma med massor av modellflyg, ....finns den kvar ännu ? Siter
Thomas Olafsen Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Tjenare Jimmy! Det firmaet du nevner eksisterer fremdeles i dag. De har også hjemmeside du kan besøke. (Som Norvald skrev lengre oppe) Mvh, Thomas. (Som har handlet hos NM siden 1992) Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Må ikke glemme Øgrey eller Teknisk Hobby eller Link side til de fleste webshoper i norge Siter
Norvald Oslvold Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Har du prøvet http://www.modellers.com/ Der ligger den i Pdf format. De har butikk i Oslo (Maridalsveien) og i Tønsberg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.