Gå til innhold

Xmas 2011

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server satt opp med litt dårlig vær i Norge, ellers greit. generelt vind fra 030-340, mye snø og masse vind, dårlig sikt ved enkelte sørlige flyplasser enjoy...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da er det lagt inn en carrier som ligger ved Elfin Cove (ELV), vi får prøve og se om dette fungerer, men jeg ser at de som har hatt Runtime Error 32 Virituelcall 6020 problemer mest sannsynelig får dette på grunn av carrier, så om server blir ustabil så avinstalleres denne. Det starter en Carrier nede i miami som kommer til og gå østkysten opp, over til icland og ende i Bodø traktene, slik at jeg får noe test data og sjekke på....Call the ball.....:-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server låste seg med feil tid , jeg får ikke kontakt før i morgen, den nåes ikke på remote, derfor står den som den gjør nå intill da

• Premium Medlem
Skrevet

He he, vi fikk en viss følelse med været som var satt. Selv med Hercules var det såvidt vi berget oss ned på en tur fra Gardermoen til Værnes. Det blåste småstein og grantrær gjennom lufta, og jeg hadde kommet raskere til Trondheim hvis jeg hadde reist med Hurtigruta....... :grin:

herc.jpg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

ikke fritt for at det var bætre mæ litt bompa her og der ja....setter server i normal modus når på jobb etterpå.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server er nede, dette pga at linjer i Lillestrøm omr er nede. Men bruk denne så lenge...81.191.87.166

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Reserve løsningen i dag er 81.191.87.166 , regner med og få opp den vanlige i løpet av dagen, gir lyd her.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da er normal server oppe 193.90.31.182

:-)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...