Kjell Dahle Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Med programmet fs recorder lar det seg gjøre å fly formasjon, spennende og krevende flyging. Siter
Sivert Indergaard Skrevet 25. desember 2010 Skrevet 25. desember 2010 Nydelig ! Hvilket fly ble benyttet? Aerosoft sin F16? Isåfall, hvordan fikk du ut fallskjerm :cool:? Siter
Kjell Dahle Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Skrevet 25. desember 2010 Flyet er et av Kirk Olsson sine for FS9. Fallskjermen løses ut automatisk ved landing. Siter
Olav-Moldestad Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 ja fine bilder men uff fs9 kvalitet man.. fsx er tingen Siter
Fred Solli Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Flygleden er nok den samme om man bruker FS9 eller FSX, Olav Jeg synes det var en flott bildeserie jeg uansett simulator. Siter
Kjell Dahle Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Skrevet 30. desember 2010 FSX er tingen, ingen tvil om det, -både på grafikken men også på lyd. Men på litt eldre maskiner fungerer FS9 bra den, spesielt med Lennart Arvidsson sine nordiske teksturer og trær. Så jeg flyr begge deler imens jeg venter på at Lennart kommer med nordiske trær for FSX. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 FSX er ikke tingen når både bakkegrafikken og alt scenery ser helt jævlig ut, og FPSen ikke går over 15 Da er det bedre å kjøre FS9 på 25 stabile FPS, med OK bakkegrafikk. Til de som er flinke på å endre cfg-filer og har ny og kraftig PC, så forstår jeg at de kjører FSX. Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg veit nå ikke med dere, men maskina mi er 3 år gammel, og den kjører nå fsx med en rekke tunge add-ons på over middels god grafikk, og stabilt 30 fps. Ikke har jeg tweaket så mye heller. Så er mulig å kjøre fsx. Siter
Kjell Dahle Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Skrevet 31. desember 2010 Godt Nyttår til alle simpiloter! Hardangerjøkulen (og FS9!) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.