Skrevet 25. desember 2010 14 år Apple iPad 32gb, kniv , gavekort på 2000, klær, flæmmer, Cognac, og diverse annet.
Skrevet 25. desember 2010 14 år Fikk sletta en tråd med kritiske erfaringer av ett kjøp-eaddon :grin: Ellers fikk jeg mye for å holde varmen. Kan det være miljøpåvirka tru?
Skrevet 25. desember 2010 14 år Det beste var vel, Sesongkort på Aker Stadion, Sesongen 2011!!!! Ellers fikk jeg: Klær Gavkort Penger Godteri
Skrevet 25. desember 2010 14 år iPhone 4 - Ganske kjipt å ikke ha Micro Sim kort, som kreves på denne telefonen.. Philips 42' LCD-TV Slalom tilbehør Klær
Skrevet 25. desember 2010 14 år Du kan kutte til ditt eget micro sim. Fungerer fint. Er ikke noen tekniske forskjeller på micro-sim og standard simkort. http://gizmodo.com/5532572/make-your-own-microsim
Skrevet 25. desember 2010 14 år iPhone 4 - Ganske kjipt å ikke ha Micro Sim kort, som kreves på denne telefonen.. Samme her, fortvil ikke, last ned templaten og skaff deg en saks og blyant så klipper du det til selv, enkelt, har gjort det og det funker fint
Skrevet 25. desember 2010 14 år Jeg fikk Headet hitec radio til rc fly godteri prosjektorklokke USB- kjøleskap og litt småting
Skrevet 26. desember 2010 14 år Bok: "Hvor mange brødre har Obama". Penger: eg og kjerringa fekk 4000 ifra foreldre og besteforeldre. (Minus svigerfar). Tur: Ei veke i Sharm el Sheikh ilag med svigerfar og familien hans. Diverse småting til hus og heim. :-)
Skrevet 26. desember 2010 14 år Jeg fikk 4 flyrelaterte bøker fra NAK-shop, 3 cockpit-DVD'er, 2 sjokoladeplater, refleksbånd til å ha rundt armene/beina, 25 USD til å låne bort på www.kiva.org og after-shave godlukt og sånn til å ha under armen.
Skrevet 26. desember 2010 14 år Felles med samboer: 7K norske kroner! Need for Speed Hot pursuit PS3-spill Klær Fondue set til dessert Noen lysestaker Ellers fikk unga i huset haugevis med gaver
Skrevet 27. desember 2010 14 år 5-pack sokker,masse tegninger fra ungene, 2 deodorant/shampoo-sett, knivsett fra foreldrene mine, og min egen gave til meg selv i år ble, takket være Agnor Bertheussen, Norwegian-dvd :)Tydelig at man blir eldre *Sukk*
Skrevet 27. desember 2010 14 år masse tegninger fra ungene Tegninger fra ens egne barn har jo en verdi som ikke kan måles i penger da!
Skrevet 28. desember 2010 14 år Skal ikke liste opp alt jeg fikk til jul, men jeg fikk faktisk modellfly av kjæresten, det var ikke dårlig
Skrevet 28. desember 2010 14 år Trenger da strengt tatt bare en kamp billet på Aker stadion da Henrik :grin:
Skrevet 29. desember 2010 14 år Jepp, 21. august. - Fikk penger til en halv iPad (Har kjøpt den nå. En hel iPad altså) - 1TB ekstern harddisk - En fin oppgradering av klesskapet Egentlig greit å få klær til jul, siden det er det eneste jeg aldri får somla meg til å kjøpe selv
Skrevet 29. desember 2010 14 år Sesongkort på Aker Stadion, Sesongen 2011!!!! Du hadde vel kjøpt selv hvis ikke? :grin: Hvor sitter du forresten?
Skrevet 29. desember 2010 14 år Logitech Driving Force GT GT5 Blu-ray: Inception, Invictus og Spy Game DVD: Apocalypse Now Tynn fleece til bruk på langrenn Sorte skinnhansker 18L sekk til bruk på langrenn Pondus julehefte 2000 kroner som antagelig blir brukt på bensin og kanskje noe fotoutstyr.
Skrevet 30. desember 2010 14 år Jeg fikk Norwegian DVD Thomas Cook Scandinavia DVD Aerosoft Holiday Airports 1150 Kroner ( SOm skal gå til nytt modellfly og ^^FPV^^ Klær Sokker Boxere Modellfly
Skrevet 31. desember 2010 14 år Har hatt en god jul og god mat med min familie, syns det er viktig Tja, jeg har blant annet fått 2 par sko. Penger Sokker Ny barbermaskin Parfymer og dedoranter Dusjsåper Tja, og litt andre greier :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.