Paulo Fernandes Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Jeg kjøpte en MIMO 10'inch touchscreen fra USA, men da den kom i posten i dag fant jeg fort ut av at denne var ikke beregnet for Windows XP-brukere. Alle som har Windows 7 og Vista kan fint bruke portrait mode, og derfor bruke denne ekstra skjermen som en touchscreen FMC. Den kan være både liggende og stående. Den er helt ny og helt ubrukt, selger den derfor for 1500,- Hjemmesiden til MIMO Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Har du prøvd driveren fra support siden da? Support Er vel 3. driverlinken tror jeg? Venter på en (brukt) skjerm, om den ikke fungerer som jeg håper er det godt mulig jeg vil kjøpe, men regner med du får solgt denne kjapt Siter
Sindre Holberg Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 iPad fungerer også godt til formålet over AirDisplay Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Kan man bruke iPhone som FMC touch? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Skrevet 27. desember 2010 Ganske sikker på det Marve , men en iphone hadde funket dårlig da, med mindre man har babyfingre. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 iPad funker, men iPhone blir nok i minste laget! Siter
Olav-Moldestad Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 følger det med software for dette? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Skrevet 30. desember 2010 Ja, alt du trenger til installasjon og kalibrering av touchscreenen følger med på 1 CD. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.