Skrevet 21. desember 2010 14 år Hvis du er medlem er Virtual Norwegian kan du finne en på downloads sidene.
Skrevet 21. desember 2010 14 år Forfatter Ahh ofc... jeg viste jeg hadde sett det en plass men husket ikke helt hvor. Takk
Skrevet 21. desember 2010 14 år Jeg prøver å registrere meg på Virtual Norwegian, men jeg vet ikke helt va de mener med dette ? What's the lastname of the CEO of the real airline? Noe hjelp hadde vært greit
Skrevet 21. desember 2010 14 år Forfatter Hva er etternavnet til "ledern" i norwegian, som vil si Bjørn Kjos. CEO = Chief executive officer
Skrevet 21. desember 2010 14 år Litt av poenget med spørsmålet er jo for og sjekke om personen som registrerer seg er en smule intelligent. Klarer man ikke det har man heller ikke noe å gjøre i VNAS? :grin:
Skrevet 22. desember 2010 14 år Intellegent/opplyst ihvertfall. En kan jo være intellegent som få men ha null interresse av fly og Norwegian! Intressert opplyst om Norwegian er vel heller det vi ender på at v-nax er ute etter. intellegensen er vel godt og blandet
Skrevet 22. desember 2010 14 år Når du får spørsmålet; "Hvem er CEO i Norwegian? ", så er det faktisk bare å skrive inn "CEO Norwegian Air Shuttle" i Google, så får du opp svaret med en eneste gang..
Skrevet 22. desember 2010 14 år http://www.precisionmanuals.com/ProductCart/pc/viewCategories.asp?idCategory=20 Fin julegave!
Skrevet 22. desember 2010 14 år Har du en e-postadresse så kan jeg sende deg en liste som jeg laget i samarbeid med en kaptein i Braathens (broder'n). Det er så mye "unødvendig" i PMDG sine lister i hht. samme person. ingejenstad@hotmail.com
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.