Skrevet 21. februar 2011 14 år Regner sterkt med at di blir send ut manuelt. vent til litt senere i dag så tipper jeg at du/dere får en mail.
Skrevet 21. februar 2011 14 år Prisen burde vel stått også på påmeldingssiden, jeg måtte leite opp Facebook siden for å finne ut at denne var 350,-. Påmelding senere i dag:)
Skrevet 21. februar 2011 14 år Tom. Din påmelding er registrert kl . 02.54 :-) Fikk bekreftelsen på mail nå Geir
Skrevet 21. februar 2011 14 år Da er påmelding og betaling sendt Betaling sendt? Hva mista jeg? Glem det!
Skrevet 24. februar 2011 13 år Betalt og påmeldt! På tide med et treff hvor man treffer nordmenn ikke bare Svensker og Dansker som i sommer
Skrevet 24. februar 2011 13 år Hyggelig å høre at du kommer Jens! blir gøy å se alle fjesene bak stemme da spesielt i vatsim miljøet! moro det.
Skrevet 24. februar 2011 13 år Ja, det samme tenker jeg! Jeg fikk meg en tur til Kiev med jobben på torsdag og fredag, så jeg "mellomlander" på Gardermoen fra fredag til søndag
Skrevet 25. februar 2011 13 år Skulle gjerne kommet en tur, men Redningsselskapet skal ha en stand på "Sjøen for alle" og må kjøre Elias med småbarna Kos dere alle sammen! Men kommer nok innom Gardermoen Realtime
Skrevet 26. februar 2011 13 år Da var jeg også påmeldt, men betaling for la vente på seg til en lønningsdag!
Skrevet 27. februar 2011 13 år Treng det påmelding dersom man tenker seg bare bort en dag for å treffe litt folk?
Skrevet 28. februar 2011 13 år Da har jeg hatt møte med Hotellet i dag, det settes opp custom løsninger i forhold til mat og snacks utover natta til spesial priser ala det vi hadde sist. Dette til informasjon
Skrevet 28. februar 2011 13 år Heo Flott og se det blir ett nytt FLG.. Dere gjør en Strålende jobb, og har som oftest mye på lager, som er verdt og få med seg;)... Ser ut som jeg får transport opp til FLG i år, var redd jeg måtte stå over da bilen står om dagen.. Men nå ser det lysere ut.. Så her blir det nok FLG ja.. Skal sende inn bestilling, og ta kontakt med hotellet.. Tror det nok er verdt og få lagt seg noen timer i en seng og ikke på gulvet... Ryggen er ikke 20 år lengre... Men gøy er det uansett.. Oddvar
Skrevet 1. mars 2011 13 år Hei, i forbindelse med FLG trenger vi og etablere en vakt ordning og trenger hjelpere. Er det noen over 20 år som kunne tenke seg og inngå i staben? arbeidet vil være og påse at det ikke nyttes alkohol inne i selve lanet, generell kontroll med hvem som ligger i sove rom(Lister /HMS) og andgangskontroll etc. Undertegnede kan hendvende seg til Fred eller meg. På forhånd takk......nå nermer det seg folkens..:-)
Skrevet 1. mars 2011 13 år .--- . --. .... .- .-. -- . .-.. -.. - -- . --. .--. .- .- -- . -. .--- . --. ...- . -. - . .-. ..-. --- .-. - ... .- - - .--. .- .- . -. -... . -.- .-. . ..-. - . .-.. ... .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.