Sandro Stanojevic Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Skrevet 18. desember 2010 Takker den skal nok kjøpes Jeg har kjøpt denne SO239 Jepp har BNC-plugg på scanneren Siter
Even Rognlien Skrevet 18. desember 2010 Skrevet 18. desember 2010 Ja,ok! Samme som jeg brukte - da trenger du såklart ikke adapteren da Det blir bra, lykke til med byggingen Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Skrevet 29. desember 2010 Idag så fikk jeg en antenne fra en venn av pappa. Han jobber med slike ting som har noe med antenner og radio å gjøre tror jeg. Denne jeg fikk dekker 118-137 Mhz. Jeg fikk også noen kabler som jeg kan bruke. Bilder av antenna og kablene kommer under Her er antenna som dere ser ikke så liten den og kablene Skal se om jeg setter opp streamen ikveld, men er ikke helt sikker. Testet den nå, funker mye bedre enn den lille antenna. Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Skrevet 30. desember 2010 Nå har jeg festen den antenna jeg fikk og skal streame nå. Skal uansett bygge den jeg har planlagt. Broadcast Software Siter
Even Moe Egenes Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jobber han hos Comrod på Tau? Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Skrevet 30. desember 2010 Det vet jeg ikke, han bor en plass ved forus i Stavanger. EDIT: må stenge den nå. Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Skrevet 31. desember 2010 Er oppe nå http://www.ustream.tv/channel/sola-enzv Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 den antennen så veldig bra ut! Hva heter den, står det noe modellnummer etc. på den? Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Skrevet 31. desember 2010 Jeg må beklage så mye, for jeg greide ikke å huske hva som stod og når er den festet på huset der jeg ikke klarer å se hva som står. Husket at den er laget i Danmark tror jeg og at den dekker best på 118-137 Mhz som sagt. Så fort det blir fint vær skal jeg klatre opp og lese av hva som står. Siter
Roald Hansen Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Tar jeg ikke mye feil, er det denne antennen Sandro har fått, produsert i Danmark. En ekte proffantenne! Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Skrevet 31. desember 2010 Kan være den ja Stenger streamen nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.