Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som sagt har jeg i lengere tid tenkt å kjøpe Iphone 4, men såklart har jeg fortsatt ikke klart å rota meg til det enda. Greia er at jeg nå gjerne ønsker å få tak på denne Iphonen FØR jul, derfor hadde beste vært at jeg fysisk kunne gått å kjøpt denne i butikk og fått den med meg med det samme. Spørsmålet nå er da, selger de Iphone i butikk uten særlig tillegg i pris? Og uten abonnement såklart?

Har også sett litt på finn, men føler litt at det ligger ut vel mye som man burde holde seg unna. Dvs. Ip høner uten kvittering, som er kjøpt i Usa, som mangler original eske osv. Dere skjønner tegninga, jeg holder meg enkelt og greit unna her.

Takk :) .

Skrevet

Tvilsomt at dem har kjøpt i USA, siden det er nesten klin umulig og få en ulåst iphone 4 pga AT&T. Iphone 4 så nærme jul er dog veldig vanskelig. Vi er vel utsolgt i butikken jeg jobber i og vi selger den ulåst.

Du får den uansett ikke før jul. Alt av post skal ha blitt sendt fra i morgen av. Hvis man skal ha det før 24.

Skrevet

Jepp, Tom!

Vet jeg kan bestille derifra, problemet er bare at jeg skal ha denne før jul, eller det er iallfall målet. Fra Apple store er leveringstid beregnet til 28 til 29. desember ;)

Riktig Mathias, som du sier angående posten. Vet ikke hvor lang behandlingstid de har hos Apple jeg da men. Kanskje om jeg bestiller tidlig på morgenen så får de sendt den ut samme dag?

Dog har jo sikkert også Apple en del å gjøre i disse førhjulstider, hehe.

Hvordan butikk arbeider du i da, Mathias?

Skrevet

Om du bestiller den fra apple store tar det et døgn ca fra de har sendt det til det er på Gardermoen(ups)

Det er mye mulig at du kan få den før jul, men ville tvilt sterkt på det. Står at det er ei uke utsendingstid, mi erfaring med det er at de sender det etter noen dager.

Tror du vil bli bra fornøyd med iPhone, så lykke til med kjøp.

Skrevet

Fortsatt ikke noe Visa kort her i gården nei, er vel bare å smøre seg med tolmodighet? :S

Har nå vært å hørt på eplehuset, og om noen lurer så selger de kun med abonnement dessverre. Jeg forklarte han situasjonen, men hadde ingen annet godt forslag annet enn å sjekke andre butikker. Det har jeg nå gjort uten særlig suksess, dessverre. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet å vente på Visa-kortet da, dog må det nevnes at postbanken iallfall går i sirup om dagen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...