Øystein Hansen Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Multiplayer Event Onsdag Etter et lite rådsmøte sent tirsdag kveld, gjør vi et unntak og bytter ut den tradisjonelle "Heavy Onsdag" med litt seriøs leking og "Carrier Ops". Store gutter har også behov for å leke! Dere starter alle på Ketchikan International Airport (PAKT) fra kl 1900, og flyr ut til Carrier som da, forhåpentligvis, vil befinne seg i en eller annen fjord like i nærheten. Dersom pilotene ønsker å få tildelt ulike oppdrag fra Ops, så er det ikke utenkelig at skipets Airboss vil gi deltakerene ulike oppdrag i løpet av kvelden. Dette kan være avskjæring av fly, lokalisere og bombe mål, rekognosering og like øvingsoppdrag! Nødvendig forberedelse: 1. Last ned og installer FSN Alpha Carrier 1.0 - altså båten! (freeware) 2. Last ned og installer ArrestorCables 2.6 - gjør det mulig å lande på/ta av fra båten! (freeware) Vil presisere at dette er en annen båt enn USS Ronald Reagen som flere var med å prøvde tidlig tirsdag kveld. Det er derfor viktig at alle installerer FSN sin Alpha Carrier. Natten senker seg nå over dekk, og kursen settes nordover mot Alaska... vi sees onsdag kl 19! --------- Øystein Siter
Fred Solli Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Jeg slenger på noen linker siden det er blitt så populært å trykke på linkene mine FSN Alpha Carrier download Arrestorcables v.2.6 download Siter
Øystein Hansen Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 Hehe, bra Fred! Men det hadde vel vært bedre om jeg eller noen andre hadde postet disse linkene, for det er vel ikke mange som tør å trykke på dine linker nå lenger! :whistle: :grin: Kan også legge til følgende informasjon om pålogging til server: FSX Multiplayer server på IP 193.90.31.182 Teamspeak 2 Server på samme IP ---------- Øystein Siter
KJ Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Hvis jeg flyr default F18 så må jeg ha ArrestorCables 2.6 ? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Jepp. Launch Bar funker ikke i MP, så man får ikke skutt seg ut fra dekk. Hurtigtaster til krok og launch bar funker heller ikke. Så man må ty til programmet ja. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. desember 2010 Premium Medlem Skrevet 15. desember 2010 Hvis jeg flyr default F18 ..... hvis du flyr default F-18 så har du vel Acceleration (?), og da funker arrestor hook og cables. Det går også greit å ta av fra hangarskipet, men skal man bruke catapult i MP trenger man ekstra-programmet . Siter
Oscar Augestad Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 prøver å innstalere skipet men ingen ting skjer, når jeg starter mp er det som skal være skipet en lerajet som ligger å flyter i vannel? har win64? Siter
Fred Solli Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Oscar, er du helt sikker på at du har pekt til FSX-folderen din når du installerte denne pakken? Den peker nemlig til default "C:\\Program Files\\Microsoft Games\\Microsoft Flight Simulator X. Hvis du win64 må du passe på å peke til riktig mappe som er (harddisk):\\Program Files (x86)\\Microsoft Games\\Microsoft Flight Simulator X Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.