Fredrik Wold Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Hei! Siden allerede har DF sin 737, så tenkte jeg at jeg skulle spe på med Ariane modellen (jeg gir f*** i hvem som lagde den, bra er den nok). Når man kaster inne lydene og panelet til DF, så skulle det gå uten problemer? Eller? Erfaringer på dette? Og ER virkelig modellen til Ariane verdt pengene? Siter
TOS Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Eg har både DF 737 og Ariane. Ariane er definitivt verdt kronene. Med DF panelet funka alt hjå meg utanm at eg ikkje får stillt på NAV radioene Er særs irriterande, då eg ikkje får nokon av desse panela på fs.no til å funke.. alle har samme problemet.... eg får ikkje fra Attitude indicator og motor gauges Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Tror det ligger "merge" filer på www.avsim.com Siter
Lars K. Rønes Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Jeg fiksa litt på aircraft.cfg fila til Ariane, så Nav radioene og alle de andre "buggene" er rettet på... Lars Siter
Fredrik Wold Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 Ja, jeg mente at man måtte kopiere [autopilot] og [radio] fra cfg fila til DF og kopiere inn i cfg fila til Ariane.. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Også [flaps] eller deler av den for å få riktig flapsindikator.. Lars Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.