Fred Solli Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Tid for "low & slow" igjen så da har jeg følgende tur til dere. Vi har veldig lyst til å satse på en Cessna 310 tur til igjen, så vi prøver oss ut med den flymaskinen. Skulle noen mot formodning ha noen penger igjen etter lørdagens julehandelsmassakere på storsenteret ditt kan jeg anbefale å laste den ned herfra og få fred i sjela engang for alle. http://www.flight1.com/products.asp?product=c310r Motorlyden er som balsam for sjela og en fryd for øynene å se på er alle de flotte paintene som Gunnar har laget. De som har brukt opp pengene sine stiller i Baron 58 default eller du har kanskje en Carenado Seneca i hangaren. Jeg vil ikke se noen RealAir Beech Duke inne på MP'en imorgen. Da kan det fort bli trøbbel og dårlig med julegaver på vedkommende Nok om det. Vi starter "sharp" kl. 18.00 Zulu tid. Ruta er som følger: CYCP Blue River CAH4 Valemount CYJA Jasper CEC4 Hinton/Jasper-Hinton CEE4 Entrance CYET Edson FU7 Wolf Lake FT7 Thunder Lake CFS8 Clearwter River CFN7 Sundre og til slutt CEA3 Olds-Didsbury Ruta er på 340 Nm og tar uten stopp 2:37 og fart på 130 kt. Så med litt krumspring tar det oppimot 3 1/2 til 4 t. Det blir servering av julegløgg og småkaker til de som står løpet ut. Pssst. Alle flyplassene ligger i Orbx's Northern Rocky Mountains Scenery. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. desember 2010 Premium Medlem Skrevet 12. desember 2010 Jaaaah, veldig bra Fred . Nå trenger vi en skikkelig møljetur med 310 for å få opp julestemningen, og jeg tipper det er plenty med julesnø på den ruta :grin: . Siter
Oscar Augestad Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 og med 18.00 zulu tid mener du 18.00 her i Norge? Siter
Audun Fikke Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Zulu er det samme som GMT eller UTC som det heter nå. Da er klokken 19:00 her i Norge sålenge det ikke er sommertid. Norsk tid = UTC+1 (vintertid) Norsk tid = UTC+2 (sommertid) Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Herlig Fred.. Nå er alle Gunnars painter lastet ned og innstalert. Nydelige greier foresten..OK. Rebuildt Database Plan-G på Laptop. OK Ruta sjekket ut og lagt inn i Plan-G på laptop samt lagret til hovedmaskin for å benyttes i flyets GPS. OK Hovedmaskin støvsugd innvendig og defragmentert. OK: Kjørt AVG Antivirus på begge maskiner. OK Kjørt 3D Mark stresstest samtidig som HW monitor og CPU Z har blitt studert grundig. OK. 310`ern prøveflydd i Nothern Rockies. OK Logitech musa til hovedmaskin toppladet. OK Musa til Laptop har fått nye batterier. OK Teamspeak Testet. OK Fanken lenge til kl 1900 gitt. Men sjekklista er vertfall gjennomgått. He he.. Sikkert unødvendig å legge til at dette ser jeg fram til kanskje? Nei stikker en tur ut i sola og prøver å få tida til å gå. Siter
Christian Zhang Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Det er en bra Freeware Cessna 310 her http://www.simviation.com/1/download-file?file=C310Q.zip Jeg har brukt den noen gang på søndagsturer uten problemer. Det er VC i flyet Siter
Fred Solli Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Da bruker du heller Baron 58 så vi ser deg som det og ikke noe annet Problemet her er at vi ønsker å bruke så få typer fly som mulig Siter
Fred Solli Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Startplassen idag CYCP har litt problemer da den ikke ligger riktig på server iforhold til i NRM så du starter midt i skauen. Men hvis du taxer litt til venstre og et stykke igjennom skauen finner du flyplassen. Pass på å ikke ødelegg understellet ditt. Siter
Christian Zhang Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Hva er IP adressen på Teamspeak og MP serveren? Siter
Oscar Augestad Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 et kvarter igjen, noen som vet ip'en?? Siter
Fred Solli Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Hvilken IP brukte du sist da Siter
Oscar Augestad Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 har det ikke inne på pc'en nå! Laga ny bruker kjønner du;) Siter
Fred Solli Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Har du sjekket MP fora etter test-server. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.