Skrevet 11. desember 2010 14 år saitek: yoke og throttle saitek: pedaler saitek: switchbox selges helst samlet, er ca 1 år gammelt,strøkent og i fullgod teknisk stand. Ønsker helst et bud på alt. Mvh Nils Eriksen
Skrevet 11. desember 2010 14 år Forfatter Det er en box som styrer alt mulig, fra startop til landingshjul. Mvh Nils
Skrevet 12. desember 2010 14 år Jess, fant det ut! Men trekker budet Må nok få meg en ny FS-pc først! :grin:
Skrevet 12. desember 2010 14 år Hei Lurer på om Du selger yoke ,throttle og switchbox som ei pakke? Har rudder pedals fra før, blir litt mye med 2 sett Evt. pris? Mvh Terje
Skrevet 12. desember 2010 14 år Forfatter >Terje Hei, ja det kan jeg gjøre, nå er det bare å gi et bud via PM så er vi der snart, tenker jeg mvh Nils PS har solgt ting her før, og pleier alltid legge med en liten ekstra presang,(det er jo snart jul og) Selger det fordi jeg bygger en større flightsim som jeg holder på med,og da trenger jeg noen ekstra kr.
Skrevet 12. desember 2010 14 år Hei Har sendt Deg Pm med bud, hvis jeg har gjort det riktig. Har aldri brukt dette Pm systemet før. Mvh Terje
Skrevet 12. desember 2010 14 år Forfatter Da er yoke,throttlene og switchbox'en solgt til Terje. Håper han blir fornøyd!! Mvh Geir
Skrevet 14. desember 2010 14 år Forfatter Juletilbud, selger saitek pedalene mine (lite brukt og i topp stand) for kr 400- pluss frakt Mvh Nils
Skrevet 14. desember 2010 14 år Forfatter ok, kan du sende meg en mail på fly4ever@bluezone.no? så avtaler vi resten mvh Nils
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.