Christian Zhang Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Når jeg skulle se på en youtube film på youtube, da ventet jeg litt lenge til at siden skulle komme. Den kom ikke... Jeg fikk denne beskjeden: Det var mer sånn skrift/kode ting.. Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen.???? :grin: Bruker Google Chrome Siter
Benjamin Hennes Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Hehe Ikke vondt ment, men likte seriøst godt den setningen :grin: håper du får orden på saker og ting Siter
Sivert Indergaard Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Haha "nice" error! Feil forum forresten? Siter
Christian Zhang Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Skrevet 10. desember 2010 Enda en Morsom. Tjeneren Siter
Even Ericsson Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Tjener er jo bare Server på norsk, selv om mange sier serveren når snakker norsk Siter
Christian Zhang Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Skrevet 10. desember 2010 Hørtes Så ut som tjeneren. (ikke serveren) Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 *No goblins were harmed in the making of this webpage or cast into the fiery abyss of the Molten Core. Siter
Joakim Hagen Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Det er ikke Chrome men Youtube! Fått den mange ganger med firefox! Siter
Stian Kirkeby Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Apropos Firefox: Åpne en ny fane og skriv "about:config" i søkefeltet (uten hermetegnene da). For å gå videre til konfigureringen av Firefox, må du trykke knappen "Jeg skal være forsiktig, jeg lover!" ^^ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.