Tore Urvik Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hei! Jeg jakter etter en DVD eller BR med spillefilmen "Pushing Tin" fra 1999 (Norsk tittel er tydligvis "Uten kontroll") hvor John Cusack innehar hovedrollen. Jeg har bare sett trailers på YouTube, og ønsker å kjøpe filmen siden den er ATC-relatert (selvom storyen visstnok er nokså klissete ellers ). Jeg finner ikke denne tilgjengelig på mine vanlige kilder for kjøpefilm, nærmeste er Platekompaniet som har hatt den "midlertidig utgått" i evigheter... OBS! Er kun interessert i orginal/lovlig versjon! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 eneste filmen jeg har på recorderen jeg ikke bruker, vil du kjøpe den!? hehehe! Sku gjerne hatt denne selv i samlinga som teller over 800 titler men ikke pushing tin! lykke til i jakta Tore! Bra film! Forresten sku det vært producert atc-videoer på samme måte som cockpit! Siter
Enok Liknes Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Pushing Tin for £4.99 inkludert frakt. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U-WOWy4FK3c Siter
Tore Urvik Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Skrevet 11. desember 2010 Takk for tips, dem hadde jeg ikke sett hos... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.