Eirik Mikal Aronsen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Da er det på tide å avsløre at jeg skal være den heldige kandidaten som skal ta dere ned i Oslo på torsdagen, gjerne også på retur. Blir sittende på så lenge det er behov for meg på posisjon, men i utgangspunktet er det dette tidspunktet jeg og Anders ble enig om. Håper dere kommer og plager meg, også med MASSE VFR, slik at jeg kan få den erfaringen jeg trenger for utsjekk. Siter
Audun Fikke Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Lykke til. Er desverre på jobb, så det er ingen fare for besøk herfra. Kanskje vi skulle fått en Bird_CTR posisjon, så kunne jeg vært på tekst og sagt 'Hush... Tsju...' Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 VFR trengs her i kveld, ENGM 091440Z 36008KT CAVOK M07/M07 Q1009 NOSIG ENOR_S_CTR er pålogget i kveld så mange muligheter for domestic flights Hvis du trives best på østsiden av terminalen så staffer Sverige, bra i kveld så hva med en tur til Stockholm eller lignende? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.