Tom Knudsen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3936732.ece Vet ikke hva jeg skal tru jeg, er vel at den oppfatning at jeg må oppleve det før jeg tror det. Siter
TOS Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hehe... såg noko snodig ut i starten. Men kven veit...kanskje det er mogleg. Hadde vore veldig artig å kunne i allefall :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Tja, nå er det vel ikke lenge til vi får en demonstrasjon i folk som kan bøye sin egen tidsregning - og serien Heroes vil fremstå mer som en dokumentar enn fiksjon.. :whistle: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Tja, hva skal en si? Jeg ser ikke bortifra at det å angripe nervene til folk kan gi et godt utslag. Har selv en kompis som har drevet på med Kalisikaran i årevis, og selv om han ikke kan slå meg ut ved å gjøre det, merker jeg da effekten ved bruk av "pressure points". Men det med energien hans og motstanderens som flyr i alle retninger, ble litt meget kanskje Siter
Kenneth Rønning Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Tja, hva skal en si? Hehe :grin: Ja, nei det kan godt være at det er noe i det, men inntil jeg får en demonstrasjon eller noe slik har jeg mine tvil. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Ganske sterkt og fasinerende å se på og jeg er selv ikke i tvil om at dette er ekte. Har selv vært med å fått demonstrert qi/ki i et kinesisk kloster utenfor Beijing der bl.a. en av utøveren tente en vanlig stor lyspære med å bare holde begge hendene på pæra rett foran oss. Det var svinkaldt ute, men vedkommende var i bar overkropp og stod mellom en ring som vår lille gruppe dannet, så dårlig med muligheter for å få til noe "tryllekunstnergreier" der. Med vedkommende utøver inkludert dannet vi så med gruppa vår som bestod av ca. 8-10 personer en ring der vi stod å holdt hverandre i hendene. Han begynte så å hente fram qi i varierende styrke. I begynnelsen var det bare såvidt vi kjente små "strømstøt" og lette rykninger, men etterhvert økte kreftene så mye at både varmen, strømstøtet med påfølgende rykninger ble så kraftig at vi ikke lengre hadde sjans til å klare å holde fast i hverandre. Det er utvilsomt sterke krefter dette hos de som vet å hente det fram. Siter
Tom Knudsen Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Skrevet 10. desember 2010 Som Lege antar jeg du kjenner til dette med referanser og kilder, så da har jeg ikke noen grunn til å tro at du ikke forteller sannheten din Halvdan, takk for innspillet Siter
Kenneth Rønning Skrevet 10. desember 2010 Skrevet 10. desember 2010 Jøss, sier du det ja. Ja da er det vel noe i det da, selv om jeg fortsatt er skeptisk . På samme tid ser jeg ikke hvorfor et forummedlem skulle lyve om noe slikt. Hadde jo vært litt artig å fått dette demonstrert da. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.