Sindre Holberg Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Hei! Har tidligere sett at mange andre gode saker har sanket stemmer fra flyfolket her, så jeg har en liten "bønn om hjelp" Vår spanskklasse vil veldig gjerne vinne penger til språktur til Spania, og har derfor meldt oss på klassekassen. Her er det om å få flest stemmer til sin sak. Så jeg lurer på om dere kan være så snille å bidra med en stemme? Takker så veldig mye på forhånd! Takk! http://klassekassen.no/sak/222 Sindre Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 5. desember 2010 Premium Medlem Skrevet 5. desember 2010 Da har dere fått min stemme også :grin:..... Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Takk takk sålangt! Vi er allerede på topp 100 Jeg lover tripreport fra turen i sådan tilfelle Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 54. plass. Går det ann å stemme flere ganger, eller hur funker det? Har allerede bistått med 4 stemmer (en facebook, og tre mail). EDIT: 52. plass. Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Heyhey! Flotters folkens, vi er nå oppe på 47 plass Du kan stemme med facebook profilen din, eller ved bruk av mail. Setter stor pris på hjelpen! Siter
Sindre Holberg Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Skrevet 6. desember 2010 Takker så mye folkens! Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 To stemmer fra meg også. Ser nå at dere er nede på 54.plass igjen, så her er det konkurranse Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Skrevet 7. desember 2010 Takk takk folkens! Ja, mange om stemmene her, men vi prøver! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.