Erik Karlsen Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 E-24 har en liste over Verdens 10 verste flyselskap. http://e24.no/naeringsliv/article3932769.ece Jeg skal si at jeg ble overrasket over noen av de som er på lista. Siter
TOS Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Eg må seia at eg ikkje heilt ser nytteverdien av denne undersøkinga, ettersom det så og seia KUN er store flyselskap som flyr her i vesten. Trur nok lista hadde vore noko annleis om dei hadde tatt med seg mange av dei andre små flyselskapa som flyg rundt i verdas krokar og aude plassar. Men at det var litt overraskande å sjå enkelte av selskapa på denne lista, det er det ikkje til å stikke under ein stol. Men at dei som låg på 1. pløass låg der, DET overraska meg ikkje :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Reisende klager på flyterminalene i Moskva Er det ikke passasjeren som velger hvor en vil reise fra? For eksempel: Jeg kan jo ikke klage på SAS når det er Avinor som eier, og drifter flyplassen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.