Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Stående applaus og full honnør til Jan Arild og Øystein som begge har stilt med server i den tiden "Oslo-serveren" har vært nede. Og nå rettes honnøren mot Geir Ove, som etter tapper innsats har fått NY "Oslo-server" i drift. Det betyr tilgang til MP-flyvning uten nærmere planlegging!

Og da er sjansen stor for å treffe likesinnede (gærninger) online til alle døgnets tider :grin: . Smugtittet innom i går kveld, og der haglet det med warbirds i alle retninger!

Det tok ikke lang tid før jeg hadde kledd på meg min egen P-51D Mustang, spottet tilsvarende doning pilotet av Øyvind, og klamret meg fast som wingman. Livet er herrlig dere..... :D . must1.jpg

must2.jpg

must3.jpg

must4.jpg

Serveren funker utmerket, og jeg kan ikke huske å ha opplevd mer nøyaktig simulering av formasjonsflyvning. Vi kunne fly tett innpå hverandre med presise justeringer av motorytelse og fart, så dette lover meget bra.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...