Fred Solli Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har hatt noen prøveturer rundt i NRM og det er helt fantastisk. Tenke jeg skulle foreslå en tur i dette området først som sist Tar for oss 11 flyplasser av mer enn 340 så dette er bare en liten smakebit. Vi starter kl. 19.00 på Red Deer Forestry CFR7 i Alberta , Canada. Vi kommer til å fly igjennom dalene stort sett så vi trenger ikke å gå noe særlig over 8.000 ft. Vi flyr til Banff CYBA for en liten stopp. Så kommer fortløpende flyplasser med innlagt 5 min pause: Golden CYGE Revelstoke CYRV Nakusp CAQ5 Castlegar CYCG Nelson CZNL Crawford Bay CAR2 Kalso CBR2 Invermere CAA8 for så å ende opp på Fairmont Hot Springs CYZC Effektiv flytid er ca. 3 timer i 150 kt. Valg av fly er åpent men vi trenger noe som ihvertfall flyr 150 knop. Du trenger ikke ORBX FTX AU Northern Rocky Mountains for denne turen, men den vil øke opplevelsen av denne ville naturen i Canada med minst 400% Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Glimrende Fred. Imens 310`ern er på service lastes det ned scenery her. Beskjedne 3,2 GB er jo gjort i en fei med linja mi... :crazy: Gleder meg til å ta en titt på dette gitt. Søndagen er holdt av for dette formålet.. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 4. desember 2010 Skrevet 4. desember 2010 Sitter her og er superfrustrert med tanke på at alt av PC og FSX-utstyr er bortpakket på et lager mens man venter på at ny leilighet skal bli klar! Det klør i fingrene etter å få på plass NRM og ikke minst bli med på denne fantastiske søndagsturen. Ønsker dere alle en flott tur på søndag i dette fantastiske området og håper at jeg raskt kommer meg på plass og får hivd meg på en søndagstur igjen Siter
Fred Solli Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Skrevet 4. desember 2010 Ikke fortvil Jan Arild. Det er 329 flyplasser til her inne + sikkert en hel haug med umerka striper så det blir mer søndagsaktiviteter i NRM-land. Det kan jeg love. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. desember 2010 Premium Medlem Skrevet 4. desember 2010 Supert Fred, Northern Rocky Mountains er dyttet på plass i FSX, og jeg venter bare på første anledning til å ta en tur :grin: . Og til Jan Arild, du når oss sikkert igjen i en eller annen øde fjelldal. Området virker enormt, og vinteren har satt inn for fullt, så vi kommer sikkert til å rote oss vekk mens du bærer på vaskemaskiner og kjøleskap :grin: . Lykke til med flyttingen!! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Hei Fred. Bare en liten rettelse på ruta di. Den siste landingen på Fairmont Hot Springs har kode CYCZ. Litt flisespikkeri- :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.