Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er nå klare til å re-lansere FSX-serveren vi hadde oppe 24/7 tidligere.

Den går akkurat nå med real weather og default tid med utgangspunkt på ENZV.

Multiplayer IP er 193.90.31.182

Teamspeak2 oppe på IP 193.90.31.182

Teamspeak er åpen men MP-serveren er passordbeskyttet med samme passord vi har hatt i den senere tiden.

Skulle noen føle får å prøve seg send meg en PM så ordner vi det.

Husk at værgeneratorer som Active Sky (alle versjoner) og REX værgenerator blir trøbbel, så pass på å ikke bruk dette under MP-sessions.

Serveren kan i en prøveperiode være avstengt for oppdateringer og oppsett-forandringer, men vi vil prøve å ha den "offline" så kort tid som mulig.

Andre annonseringer rundt denne serveren vil følge på i denne tråden, så la tråden være så ren som mulig :)

Takk for oppmerksomheten!

Skrevet

Er det noen ønsker som hva som skal testes?...flytyper som må testes ut?...Er mer en gjerne prøvekanin! :)

Setter stor pris på jobben som gjøres her!!!!

Bare å si ifra om dere trenger noe "hjelp"..hvertfall om det er noe jeg kan gjøre. Føler at jeg bare bruker, uten å gi noe tilbake...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ser ut som det er noe krøll med Jeppesen Realweather i dag, så har satt server med passende tema, SNØ!!!

Er det feil eller issues med server, send meg en sms.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...