Fred Solli Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Vi er nå klare til å re-lansere FSX-serveren vi hadde oppe 24/7 tidligere. Den går akkurat nå med real weather og default tid med utgangspunkt på ENZV. Multiplayer IP er 193.90.31.182 Teamspeak2 oppe på IP 193.90.31.182 Teamspeak er åpen men MP-serveren er passordbeskyttet med samme passord vi har hatt i den senere tiden. Skulle noen føle får å prøve seg send meg en PM så ordner vi det. Husk at værgeneratorer som Active Sky (alle versjoner) og REX værgenerator blir trøbbel, så pass på å ikke bruk dette under MP-sessions. Serveren kan i en prøveperiode være avstengt for oppdateringer og oppsett-forandringer, men vi vil prøve å ha den "offline" så kort tid som mulig. Andre annonseringer rundt denne serveren vil følge på i denne tråden, så la tråden være så ren som mulig Takk for oppmerksomheten! Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Endelig er 24/7 server tilbake :) Dette var meget gode nyheter !!! I am so happy now .. Siter
Steve Strøm Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Er det noen ønsker som hva som skal testes?...flytyper som må testes ut?...Er mer en gjerne prøvekanin! Setter stor pris på jobben som gjøres her!!!! Bare å si ifra om dere trenger noe "hjelp"..hvertfall om det er noe jeg kan gjøre. Føler at jeg bare bruker, uten å gi noe tilbake... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. desember 2010 Skrevet 3. desember 2010 Ser ut som det er noe krøll med Jeppesen Realweather i dag, så har satt server med passende tema, SNØ!!! Er det feil eller issues med server, send meg en sms. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.