K J Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 http://www.boston.com/bigpicture/2010/08/russia_in_color_a_century_ago.html Svært at forestille sig at disse billeder er taget for hundrede år siden Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Utrolig..! Utrolig flotte bilder. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Dette legner ikke på Plata utenfor Oslo S.. :grin: Fra spøk til alvor, takk for tipset! Interessant å se hvoran det var, den gang da, i farger! Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Virkelig spennende og noen utrolig flotte bilder de aller fleste av disse! Men for noen fullstendig uttrykksløse ansikter med tomme tomme blikk som noen av disse menneskene har, nesten litt skummelt å se på. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Uvirkelig og flott. Det virker som en annen verden enn den vi kjenner til, nettop fordi det er i så god kvalitet og i farger. Når jeg hører historier om da bestefar var liten eller tenker "gamle dager" ser jeg for meg alt i sorthvitt. :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.