Skrevet 29. november 2010 14 år [video:youtube] Jeg "liker" spesiellt den TAP'en som er himla nær til å slå hjul bortover bakken.
Skrevet 29. november 2010 14 år Rått! Men de har jo fortsatt et lite stykke igjen da . Forresten, si meg, var det ikke en svensk pilot som fløy en 757 meget lavt og mistet jobben eller noe sånn?
Skrevet 29. november 2010 14 år :grin: Kort versjon [video:youtube] The full story [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6wHyTyh5EWs
Skrevet 30. november 2010 14 år Premium Medlem Ikke dum denne heller: 757 low pass and climb.... Ganske heftig climb... Stein-Ove
Skrevet 30. november 2010 14 år And the winner is.................. Airbus Industries! [video:youtube]
Skrevet 30. november 2010 14 år Du vet vel at det faktisk satt folk på det flyet? Og at det var mange som døde som følge av den ulykken?
Skrevet 1. desember 2010 14 år Vinneren er Airbus? Hva mener du Timmy? Var jo "pilot error" som var den endelige årsaken til ulykken, var det fabrikanten sin feil?
Skrevet 1. desember 2010 14 år Forresten, si meg, var det ikke en svensk pilot som fløy en 757 meget lavt og mistet jobben eller noe sånn? Kanskje denne du tenker på? [video:youtube]DOSRubXJHQo
Skrevet 1. desember 2010 14 år Tja, mulig det var den der ja! Men synes da så klart jeg husker det var 757, hmm...
Skrevet 1. desember 2010 14 år Lars: Den offisielle historien sier "pilot error", men i følge kaptein Asseline reagerte ikke motorene da han ga full throttle. Han måtte dra av throttle og gi full pinne på nytt flere ganger. Etter hvert reagerte motorene, men da var det for sent. Det skal også sies at CVR og FDR var "forsvunnet" i en uke etter ulykken og har sannsynligvis blitt modifisert, slik at Airbus muligens kunne dekke over feil på den gang splitter nye A320 - og skylde på "pilot error" i stedet.
Skrevet 1. desember 2010 14 år Har et spørgsmål til videoen "Plane hits reporter" - noen som ved om han overlevede? Det ser rimelig alvorligt ud
Skrevet 1. desember 2010 14 år Om du ser den lange videoen (i samme innlegg), så sier de at det gikk bra med fyren
Skrevet 6. desember 2010 14 år Ja, Mathias - og to av dem var barn! Synes absolutt ikke dette er noe å kødde med. Tenkt deg selv hvordan det er å kveles i røyk! Og angående den ulykken så er det lite sannsynlig at det skyldes "pilot error" slik jeg ser det. Flere merkelige hendelser som skjedde i etterkant av ulykken. Det er ikke slik at de svarte boksene bare plutselig forsvinner etter en slik ulykke. Sist gang det skjedde var vell 11.9.2001 da amrikanske myndigheter skulle dekke over sin egen operasjon.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.