Posted November 29, 201014 yr Øvelsen Flotex Noen som vet om de sveisike F18 kommer til og land i Bodø?
November 29, 201014 yr Har høyrt at dei skal demontere og flytte eit av hangarskipa sine til Vestfjorden. Nokon som kan bekrefta, evt avkrefte dette ryktet? Går også rykte om at dei skal delta med ubåtar. Men dette tvilar eg på då dei er litt dyre å frakte på lastebil.
November 29, 201014 yr Har høyrt at dei skal demontere og flytte eit av hangarskipa sine til Vestfjorden. Nokon som kan bekrefta, evt avkrefte dette ryktet? Går også rykte om at dei skal delta med ubåtar. Men dette tvilar eg på då dei er litt dyre å frakte på lastebil. Uff, håper ikke dette stemmer. Sveitsiske marinejegere er noe skikkelig herk...lager bare kvalme på byen og ikke er det mulig å skjønne en drit av hva de sier. Ler så jeg ruller av stolen.
November 30, 201014 yr Tviler på at Sveitserne lander i Bodø. De flyr fra Ørland og lander her hver kveld. De har i alle fall gjort det frem til nå.