Skrevet 25. oktober 2002 22 år Nå kan dere slutte å spørre om hvordan det funker....er Dreamfleet 737 korrekt?? .... osv. Det meste står her. Ref annen topic her angående winglets - siste info ligger her nå. http://www.b737.org.uk/
Skrevet 25. oktober 2002 22 år Ja, den siden er utrolig instruktiv og nyttig. For den som er interessert i den tekniske delen av flyene også, er det masse spennende å finne. Jeg har bare ett problem med den: Hvordan skrive ut koblingsskjema for det elektriske systemet? (jeg får ikke til å skrive ut hele skjemaet, men det må da finnes en måte å justere dette på?)
Skrevet 25. oktober 2002 22 år Hei Øystein!! Godt å se deg tilbake på FlightSim.no, jeg har lurt på hvor du har vært i det siste - har du bare observert? Ja, siden inneholder masse godt stoff om 737-en, og spesielt tabellene er nyttige ved planlegging. Til Ariane-"piloter" vil denne være nyttig, her er mye om -300. Man kommer ikke gjennom denne på én kveld! Du må komme innom oftere! Hilsen Roald
Skrevet 26. oktober 2002 22 år Forfatter Er nok lei flybusinessen. Dritlei vinglete politikere - udugelig ledelse - fallskjermjegere - underbemanning - store modifikasjoner på 737. I tillegg har det jo vært fint vær. Da ble det til å slappe av ute med grill & øl. Men nå kom drittværet i forrige uke (flyr alltid realweather). Vindkuler og lavt skydekke over terskel 36 - da begynte det å pirre litt med gode gamle utfordringer i flysimmen. Flydd et par timer pattern med 707 her på Sola de siste dagene. Programmerte FMC 767 PIC i kveld. Det ender vel med at jeg tar lengre tur snart....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.