Øystein Eker Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Nå kan dere slutte å spørre om hvordan det funker....er Dreamfleet 737 korrekt?? .... osv. Det meste står her. Ref annen topic her angående winglets - siste info ligger her nå. http://www.b737.org.uk/ Siter
Jan Gulliksen Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Ja, den siden er utrolig instruktiv og nyttig. For den som er interessert i den tekniske delen av flyene også, er det masse spennende å finne. Jeg har bare ett problem med den: Hvordan skrive ut koblingsskjema for det elektriske systemet? (jeg får ikke til å skrive ut hele skjemaet, men det må da finnes en måte å justere dette på?) Siter
Roald Hansen Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Hei Øystein!! Godt å se deg tilbake på FlightSim.no, jeg har lurt på hvor du har vært i det siste - har du bare observert? Ja, siden inneholder masse godt stoff om 737-en, og spesielt tabellene er nyttige ved planlegging. Til Ariane-"piloter" vil denne være nyttig, her er mye om -300. Man kommer ikke gjennom denne på én kveld! Du må komme innom oftere! Hilsen Roald Siter
Øystein Eker Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Skrevet 26. oktober 2002 Er nok lei flybusinessen. Dritlei vinglete politikere - udugelig ledelse - fallskjermjegere - underbemanning - store modifikasjoner på 737. I tillegg har det jo vært fint vær. Da ble det til å slappe av ute med grill & øl. Men nå kom drittværet i forrige uke (flyr alltid realweather). Vindkuler og lavt skydekke over terskel 36 - da begynte det å pirre litt med gode gamle utfordringer i flysimmen. Flydd et par timer pattern med 707 her på Sola de siste dagene. Programmerte FMC 767 PIC i kveld. Det ender vel med at jeg tar lengre tur snart.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.