Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 28. november 2010 Premium Medlem Skrevet 28. november 2010 Iris har nå gitt ut sin versjon av BD-5. Ved kjøp følger både propellversjon og jetversjon med. Jeg har hatt en testrunde med jetversjonen i dag. Føler du at du sitter for mye stille i hverdagen er dette virkelig noe for deg. [size:11pt]Litt nervøs og ettertenksom stemning i hangaren før jomfruturen.[/size] [size:11pt]Lite fly og stor rullebane.[/size] [size:11pt]Alt man trenger, og litt til. Ingen vei tilbake, bare å gi full throttel.[/size] [size:11pt]Akselerasjonen i take-off er morsom. Jeg timet 0-100 på klokka til rundt 10 sekunder, og derfra bare øker det..[/size] [size:11pt]Så bærer det til værs for trygg høyde for litt spinn og andre testmanøvre. Fortsatt trykker det godt i ryggen.[/size] [size:11pt]Oppe på angitt høyde, LET THE GAME BEGIN..[/size] [size:11pt]Begynner med å skyve stikka til høyre.....[/size] [size:11pt]Ooops... litt for stort utslag. Men den ligger godt på ryggen også.[/size] [size:11pt]Da var vi nede igjen, og trygt parkert i hangaren. Piloten var så fornøyd, så han bestemte seg for å bli sittene...[/size] PÅl Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 :grin: råtøff, noe for søndagsturene kanskje? :cool: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november 2010 Premium Medlem Skrevet 29. november 2010 Snerten liten knallert, flott test-reportasje. Spørs om jeg klarer å holde meg unna denne..... :cry: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.