Wim Sjoholm Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Hvor finner jeg ruter som er godkjent for bruk på VATSIM når det kommer til flygning i Norge? Jeg har flydd omtrent all min flyvning i USA, der er det lett å finne ruter med f.eks. flightaware eller simroutes. Det er naturligvis ingen ruter for Norge hos flightaware, men det er desverre omtrent ingen ruter in simroutes eller vatroute heller. Noen forslag? Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 ippc.no er fint for ekte ruter, men de vises kun en halvtime etter og før flighten flys i ekte tid (korriger med om jeg tar feil). Ellers har du vRoute eller rFinder Siter
Wim Sjoholm Skrevet 27. november 2010 Forfatter Skrevet 27. november 2010 Åkey takk skal du ha! Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 På side ENR 3.5 - 4 og utover i dette dokumentet finner du Standard Routing mellom endel flyplasser i Norge: Standard Routes Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.