Gå til innhold

Airport 1975.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dei som gjekk glipp av den ikveld, synd for dei :grin:

For filmen var faktisk noko av det betre type "piloten er død, flyvertinna må lande" opplegget eg har sett. Artige 70tals redigeringar, og god gammal skodespeling.

[video:youtube]yV18ISPtVIk

Traileren til filmen.

På trass av "dårleg" kvalitet på bilete og lyd, var filmen veldig underhaldande. :)

Skrevet

Måtte få med meg denne klassikeren når den gikk ja :grin: Derfor jeg sliter med å holde øynene oppe på jobb i dag. Det var andre skuespiller prestasjoner på den tiden ja. Måtte le litt når jeg så ansiktet til vertinna i det hun prøver å hjelpe førstemann inn i cockpit. Sjelden sett ett så merkelig ansiktsuttrykk før he he he

Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil, så leste jeg boka før jeg så filmen. På 70 tallet. Boka er knallgod, og filmen er heller ikke verst. Ti ganger bedre uansett, enn hva de leverer nåtildags. Se en sånn film i dag, og den er bombet i hjel med effekter.

Skrevet

Heilt enig med deg Andrew :) Det skal mykje til for å imponere meg med ein film no til dags. For 40 år sidan, så klarte dei å lage betre filmar med laken og ein låve enn dei maktar i eit stort studio idag :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...