Skrevet 26. november 2010 14 år Første screenshot her på forumet for meg. Er ikke spesialist på dette med screenshots, så skyt meg om bildet er helt forferdelig, hehe.... Klatrer ut fra Stokmarknes på tur til Bodø
Skrevet 26. november 2010 14 år Heisann ! Jo bildet er fint det, men når en klikker på det kommer en inn på siden din i Image Shack og kan se på flere bilder du har der og det er vel kansje ikke ønskelig :cry:
Skrevet 26. november 2010 14 år Fint bilde ja! Hadde vært enda finere om du hadde skrudd på anti-aliasing
Skrevet 26. november 2010 14 år Forfatter Det her huket av i display menyen i fs. Eller er det en annen plass man skal gjøre det?
Skrevet 26. november 2010 14 år 1 280px × 977px (skalert til 1 024px × 782px) Der er feilen angående AA. Bilder som legges ut bør har 1024 opprinnelig før man laster de opp. Den automatiske skaleringen på forumet ødelegger bildene.
Skrevet 26. november 2010 14 år Det er nok ikke skaleringen på forumet som gjør dette Paul. Høyreklikk > Vis bilde så får du det i orginal størrelse. Like taggete grafikk da også.
Skrevet 26. november 2010 14 år Vel, de fleste ganger jeg har gjort det der, så har hakkinga forsvunnet :whistle: Gammel vane et eller annet hørte jeg noe snakk om.
Skrevet 26. november 2010 14 år Premium Medlem FS9 eller X? Sceneryet er forferdelig mangelfullt. Stokmarknes er ikke bebygd, Hadselbrua ender i Børøysundet og Børøya hvor brua skulle truffet land mangler. Bortsett fra dette og AA er det veldig fin stemning i dette bildet. Gleder meg til flere fra deg (med bedre scenery )
Skrevet 27. november 2010 14 år Forfatter Dette er fs9, bruker norway airports, å aner ikke hvorfor scenery er som det er (?) Er det noe instillinger jeg kan ha gjort feil?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.