Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Huff og huff. Les her. Først klager de over at tårnet er for lavt så det ikke går an å se helt hjemm fra toppen der, så klager de over at det er for høyt "[blink]" . Hva kan man vel si, utenom: Svensker "[Rullende"[stort .

Skrevet

Ha! Sjösjukepiller gör att man kan bli trött och hängig, inte så bra för en flygledare kanske. Men, men, det var ju en norsk idé! "[stort"[stort

Skrevet
  • Forfatter

Feil! De FLESTE sovepillene gjør at man blir trøtt, doven og ør. Men det finnes noen sjøsykepiller som ikke har disse virkningene på kroppen

Skrevet

Selvfølgelig gjør de fleste sovepillene at man blir trøtt, doven og ør;) lol

Hvilke sovepiller er det som holder deg våken a? Kan jo være kjekt å ha ...

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Arild Oldervoll:

Feil! De FLESTE sovepillene gjør at man blir trøtt, doven og ør. Men det finnes noen sjøsykepiller som ikke har disse virkningene på kroppen

LOL "[stort

Bæsja på leggen der ja....(Uttrykk fra Os "[stort )

Skrevet

Dette utviklet seg til å bli en diskusjon litt off-topic, men jeg vil også delte.

Her er savert mitt:

Jeg går nå på do som de fleste gjør!! "[blink]"

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Morten Nelson:

Jeg går nå på do som de fleste gjør!!
"[blink]"

Tror du ja...

Skrevet

quote:

LOL ja, heter vel SJØSYKEpiller "[Cool]"

Det er vel den virkningen SOVEpiller skal ha.

quote:

Bæsja på leggen der ja....(Uttrykk fra Os
"[stort
)

hehe, ja der har vi det, sier forrøvrig dreit i eget bur jeg da "[blink]"

Men fra sull til tull.

quote:

I påvente av høststormene har personalet fått utdelt sjøsykearmbånd, ett til hver arm. Disse består av et stretchbånd med en kule som presser mot håndleddets underside.

Noen her som har troen på dette systemet med armbånd,? Mulig det virker bra!

So long, DC

[ 24.10.2002, 23:10: Endret av: Dag Christer ]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …