Sigurd Hølleland Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Hei. Er det noen her som veit om no bra filmredigeringsprogram? Vet om vegas, men er det no annet som er litt ennklere? Siter
Fred Solli Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Det enkleste jeg har vært borti er Adobe Premiere Elements. Kom vel i en ny versjon 9 for ikke lenge siden. Ellers så har du vel Pinnacle, men jeg liker ikke stilen deres noe særlig bra. Ofte har det vært at du må kjøpe ekstra nøkler for å åpne visse deler av softwaren deres, noe jeg synes er urimelig. Kjøper du en software skal du vel få alle mulighter med. Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 24. november 2010 Forfatter Skrevet 24. november 2010 Skal se om jeg får gjort no med pinnacle. Tror jeg har en software liggende her et sted. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Personlig så synes jeg Sony Vegas er det enkleste å bruke på Windows, men er lenge siden jeg har brukt det. Videre er det jo Adobe Premiere som er blant de mest populære og profesjonelle. Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 24. november 2010 Forfatter Skrevet 24. november 2010 Hva koster Adobe Premiere programmet? Siter
Fred Solli Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Prøveversjon her: https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=photoshop_elements&loc=no&crosssell=selected Koster kr. 850 på Adobe shop. kr. 1290 sammen med Photoshop Elements 9 Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 https://store2.adobe.com/cfusion/store/index.cfm?store=OLS-EDU-EU&view=ols_cat&catType=SPECIALScategory=/Applications/PremiereElements&store=OLS-EDU-EU&view=ols_prod&loc=en_xeu Adobe Premiere Elements 9 - Student lisens: €50 ~ 406kr. Adobe Premiere Pro CS5- Student lisens: €399 ~ 3 241kr. Adobe Preimere Elements 9 - Full lisens: 850kr Adobe Premiere Pro CS5 - Full lisens: 8275.50kr. Neste gang anbefaler jeg deg å prøve google. Søk på "Kjøp Adobe premiere" så fikk jeg 10 700 resultater. Siter
Sigurd Hølleland Skrevet 28. november 2010 Forfatter Skrevet 28. november 2010 Takk for svar alle sammen. Har nå skaffa meg Sony vegas pro 9 og er strålende fornøyd med det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.