Oscar Augestad Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Jeg skulle gjerne fly online, men det kommer stadig opp cannot create a connection to host vær gang trykker på connect i fsx. Skriver inn rett ip og alt, fikk det til en gang! da kom jeg til password men hadde ikke anledningen til å fly. Men nå i det siste har det ikke funka, men fsx online funker. noen som kan være så snill å hjelpe meg? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Det spørs jo når du prøver, serveren(e) er ikke oppe 24/7 Det beste tipset, er at man logger på teamspeak 2 og sjekker om det er noen der og om det er MP på gang. Hjelp over TS er heller ingen umulighet. Når det er sagt, så er det eneste jeg kommer på, er firewall/brannmuren, hos noen (f.eks meg) er nødt til å skru av FW hver eneste gang man skal logge seg på, ellers får feks jeg samme melding som du fikk hvis jeg glemmer å skru av FW....så sjekk IP addr minst 10 ganger (lol, har selv sjekket og funnet ut det var "rett" mens det faktisk ikke var det ett par ganger) og sjekk brannmuren....utover det, TS :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.