Mads Hjemmen Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hva er deres tanker rundt dagens kamphandlinger på Korea-halvøya? Siter
per berge Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Att skal du ha skikelig fyrverkeri er det ingen som kan matche sør øst Asiaterne i den bransjen :grin: Nei seriøst er dette en normal provokasjon der i gården for å få opmerksomhet, med etterfølgende gjespende forhandlinger slik att FN/evnt frie giverland nok en gang fyller regimet med fyringsolje, ris og anna snadder inn mot den kommende vintern. Ikke noe å værra redd for med mindre du er en skytteldiplomat med alergi for ris og bønnespirer Siter
Mads Hjemmen Skrevet 23. november 2010 Forfatter Skrevet 23. november 2010 Hehe! Tenkte ikke jeg var så grulig redd igrunn :grin: Bare spennende å se hvordan folk ser på saken og faktorene rundt den. Både på vestlig (USA) og østlig (Kina) side er jo stor marmakter, og USA har jo allerede vært ute å sagt at de støtter Sør-Korea... Hmm Gratulerer med dagen btw! Siter
TOS Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hmmmm på tide å rote fram F/A 18 Korea ifrå skapet kanskje? :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Utrolig nok så er jeg veldig enig med Per! Men det virker som at det ikke ble noe mer en de granatene, så situasjonen er vel under kontroll..? Siter
H O Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Bare sånn at det er sagt, det er ikke normalt at Nord-Korea sender 200 granater over fjorden til Sør-Korea slik at sivile liv går tapt. Skummelt er det, men jeg tror ikke vi skal være alt for redd for hva regimet i nord er i stand til. Heldigvis er det ikke antall soldater som avgjør en militær konflikt nå til dags. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Var vel bare en Nord-Koreaner som skulle tøffe seg for pappa. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.