Jan Arild Gjemble Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Heisan folket! Ble enig med Øystein igår at jeg skulle kjøre FSX MP-serveren idag. Den er nå oppe! FSX MP-server IP: 85.166.160.31 Teamspeak 2 IP: 85.166.160.31 Samme passord som hos Øystein Samme regler gjelder, ingen værprogram igang på din egen PC, Real Air fly er fyfy! Ellers kom å kos deg og fly, så får vi håpe serveren er snill og grei Siter
Øystein Hansen Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg kommer innpå utpå kvelden. Skal på en bursdag først. -------- Øystein Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 23. november 2010 Forfatter Skrevet 23. november 2010 Det er helt opp til deltagerene, det er ingen faste rammer for hvordan man skal fly eller hva når det ikke er fastsatte program. Har du lyst å fly low and slow, så har du lov til det. Vil du fly high and fast, ja så kan du det også. Jeg selv står parkert i Alicante og det blir nok en tur ut derfra til ett eller annet reisemål som jeg kommer på Hva som skjer er opp til delagerene på serveren. Kan også nevne at klokka nå er 10.34 lokal tid, dvs. spansk tid, på serveren mener jeg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.