Kenneth Rønning Skrevet 22. november 2010 Skrevet 22. november 2010 Lurer på om noen vet av om det er mulig å leie henger for å kjøre denne en vei? Siter
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 22. november 2010 Premium Medlem Skrevet 22. november 2010 Vet ikke, men tviler på det. Ring bensinsatsjoner i nærheten og spør... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. november 2010 Skrevet 22. november 2010 Det finnes forskjellige priser for timesleie, dagsleie etc. ved bensinstasjoner rundt om i det ganske land. Forøvrig er det sikkert en av dine venner, som kjenner noen, som kjenner noen som eier en henger de kan låne bort en liten stund? Siter
per berge Skrevet 22. november 2010 Skrevet 22. november 2010 Tror du vil slite med å finne henger utleier som leier ut envei keneth. Disse er som regelk eiet av dne enkelte stasjon, firma der du leier og inngår ikke så vidt jeg vet i noen av de landsdekkende utleie firmaene som Avis etc. Kansje ett potensiale de burde se litt på. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 22. november 2010 Forfatter Skrevet 22. november 2010 Det er nettopp det Per, faktisk så har jeg selv tenkt på dette som forretningside tidligere....Hehe. Hvis ingen vet av noen så må jeg prøve å finne en annen løsning, selv om jeg tror det vil bli meget vanskelig. Det er også et andre problem og det er at jeg kun er 18, og det er vel etter slik jeg har forstått at man må være 19 for å leie noe i dette landet, eller? Håper for all del dere sier ifra om dere vet av noen mulighet? Takk . Siter
per berge Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 vet ikke hva slags alders grenser de respektive har satt jeg Kenneth men det er sikkert forskjelig policy på det vil jeg tru. Er heller forsikring selskapet og deres premier som avgjør slike spørsmål trur jeg. rent A Wreck har høy egenandel og derfor lave utleie priser på sine biler. Og hadde det vært ett marked vil jeg tru dem hadde satt dette i system for lengst Men leie for enveis passer nok bedre for biler da disse ikke trenger mer enn en sjåfør for retur. Sjekk foresten utleie firmaene har en tjeneste for returbiler der du kan ende opp med gratis bil. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Du kan jo prøve å leie en stor varebil. Det du får inn i en middels stor henger må du jo kunne få inn i en Mercedes Sprinter. Siter
Timmy Brandt Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Konstigt att ingen har hört om Thule? Hur stora som helst i Sverige och finns även i Norge. Hyr här - lämna där. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Den sprintern er god å kjøre. Forholdsvis kvikk er den også, og det er god plass i det fire meterlange lasterommet. Har kjørt den mye rundt omkring i det siste, mellom plasser og byer i M&R. Totallengden er bare sju meter, så overgangen fra vanlige biler er heller ikke så stor (hjelper selvfølgelig på om du kjører kassebil fra før) Siter
Timmy Brandt Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Problemet med Mercedes (vito, sprinter osv) är placeringen av motorn vilket gör att man sitter i med en onaturligt hög vinkel på gasfoten som vid långa sträckor kan vara ganska jobbigt. Farthållare finns ju sällan på skåpbilar man hyr. Renault Master har bättre vinkel och man kan justera stolen mer. Bäst är Citroen Jumper som har i princip personbils-gasfot-vinkel och mycket skönare att köra. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 24. november 2010 Forfatter Skrevet 24. november 2010 Jepp! Men greia er at jeg har bil med hengerfeste, og derfor trenger jeg bare henger . Dessuten så tror jeg at det er dyrere å leie bil enn bare å leie henger, men ellers var forslaget krute godt. Mercedes og greier ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.