Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lånte den jeg. Foruten det om barna, så så det bra ut. Slik kvinner oppfører seg i dag er det ikke rart det blir skilsmisser. De tror jo de kan gjøre akkurat som oss. Hvem skal ta seg av hjemmet osv da?

Skrevet

Målet

Prøv å gjøre deres hjem til et sted med ro og orden der mannen din kan forfriske seg selv i kropp og ånd. Gjør du dette vil han heller være sammen med deg enn noe annet i verden og han vil bruke all sin fritid på deg og barna. Forsøk å leve etter disse reglene for hjemkomst og se hva som skjer. Dette er den rette måten å få en mann hjem til deg på, ikke ved å klage og være til irritasjon.

Synst målet var bra. Hvem som krangler mest er uvesentlig. For oss andre finst alltid garasjen.

Skrevet

Kona mi satt seg ved siden av meg på sofaen mens jeg satt og trykket på fjernkontrollen. Hun sa: "Hva er på TV-en?"

Jeg svarte: "Støv".

Og det var da kranglinga startet.....

Senga:

Min kone og jeg så på "Vil du bli millionær" mens vi lå i senga. Jeg snudde meg mot henne og spurte: "Vil du ha sex?"

"Nei", svarte hun. "Er det ditt endelige svar?" Hun gadd ikke en gang å se på meg og sa bare "Ja". Så jeg sa: "Da vil jeg gjerne ringe en venn".

Restauranten:

Jeg tok med kona mi på en restaurant. Av en eller annen årsak tok kelneren bestillingen min først. "Jeg vil gjerne ha en T-bonestek medium stekt". Han svarte: "Er du ikke redd for kugalskapen?"

"Nei, hun kan bestille selv".

Og det var da kranglinga startet....

Årsdagen:

Kona mi ga meg et hint om hva hun ønsket seg på sin kommende årsdag for bryllupet. Hun sa: "Jeg vil gjerne ha noe skinnende som går fra 0 til 100 på 3 sekunder". Jeg kjøpte henne en baderomsvekt.

Speilet:

Min kone sto naken foran soveromsspeilet og så på seg selv. Hun var ikke fornøyd med det hun så og sa til meg: "Jeg føler meg helt forferdelig. Jeg ser ut som jeg er gammel, feit og stygg. Jeg trenger virkelig at du gir meg et kompliment".

Jeg svarte: "Synet ditt er pinadø nærmest perfekt".

Og det var da kranglinga startet....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...