Helge Sakkestad Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Jeg kom på forslaget om en Warbirdkveld på MP'en ikveld, så får vel skrive et forslag om det her. Hva med en tur i PNW, eller kanskje en tur i Norge? Av fly tenkte jeg kanskje Mustangen som er med i Acceleration (virker som de fleste har den inne?). Nå vet ikke jeg, men det går vel sikkert bra med andre fly, f.eks. Flight1's Mustang. For de som ikke har den inne, vil vel gjerne se den som Accelerations Mustang? Ellers så er det jo mange andre warbirds. Hvis turen går i Norge, hva med å starte på Kjeller, ta en tur innom Hamar, så videre til Ringebu Frya og så opp til Værnes? Eller event. Verdal? Hva foreslår MP-folket? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Blir nok litt sent for noen folk Helge Husk at du er 1 time foran oss :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Jeg skal driste meg til å si at søndager er forbeholdt low and slow med ordinære VFR fly, samme som onsdager er forbeholdt heavy iron IFR. Nå har det jo seg sånn at det er mange som flyr på MP hver dag, så en annen ukedag kan brukes til warbirdtreff. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Er ening med Paul-Andre at søndag er low and slow og onsdag er Heavy Metal. Men hva med Lørdagene, og hatt annen hver gang warbird\\formasjons flyvning. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. november 2010 Premium Medlem Skrevet 23. november 2010 Heisan, det mangler ikke på interesse for warbirdflyvning fra min side, men som du forstår har vi hatt ymse erfaringer med dette :crazy: . Og med sist søndag friskt i minne, må vi finne nye løsninger på søndagsturene. Foreløpig er det slik at søndagene er forbeholdt VFR/bushflyvning i heftig landskap, mens onsdagene er for langdistanse IFR. Hvis det kommer flere servere på banen, kan det være aktuelt med enda en dag med annet tema, f.eks. warbirdmeet . Siter
Helge Sakkestad Skrevet 24. november 2010 Forfatter Skrevet 24. november 2010 Aha, ja da jeg skjønner at søndag er reservert for low and slow. Vi får se, det hadde vært moro å fått til en gang, enten om jeg stiller med warbird neste gang jeg er på søndagstur eller om det blir en annen dag når noen (spesielt de som holder serveren oppe) kan. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.