Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom på forslaget om en Warbirdkveld på MP'en ikveld, så får vel skrive et forslag om det her.

Hva med en tur i PNW, eller kanskje en tur i Norge?

Av fly tenkte jeg kanskje Mustangen som er med i Acceleration (virker som de fleste har den inne?). Nå vet ikke jeg, men det går vel sikkert bra med andre fly, f.eks. Flight1's Mustang. For de som ikke har den inne, vil vel gjerne se den som Accelerations Mustang? Ellers så er det jo mange andre warbirds.

Hvis turen går i Norge, hva med å starte på Kjeller, ta en tur innom Hamar, så videre til Ringebu Frya og så opp til Værnes? Eller event. Verdal?

Hva foreslår MP-folket? :)

• Premium Medlem
Skrevet

Heisan, det mangler ikke på interesse for warbirdflyvning fra min side, men som du forstår har vi hatt ymse erfaringer med dette :crazy: . Og med sist søndag friskt i minne, må vi finne nye løsninger på søndagsturene. Foreløpig er det slik at søndagene er forbeholdt VFR/bushflyvning i heftig landskap, mens onsdagene er for langdistanse IFR. Hvis det kommer flere servere på banen, kan det være aktuelt med enda en dag med annet tema, f.eks. warbirdmeet :) .

Skrevet

Aha, ja da jeg skjønner at søndag er reservert for low and slow. :)

Vi får se, det hadde vært moro å fått til en gang, enten om jeg stiller med warbird neste gang jeg er på søndagstur eller om det blir en annen dag når noen (spesielt de som holder serveren oppe) kan. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...