Erik Karlsen Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Jeg stater ES, og velger twr der jeg vil sitte. Så driver den og Downloader noe, men stopper når den kommer til denne her. " Loading server data from C:\\user\\Erik\\Documents\\EuroScope\\ipaddr.txt file ....." Jeg prøver og starte det og logger meg inn. Det tar litt tid før jeg kommer inn. Når jeg kommer inn og trykker på headsettet for å se at alt ser ok ut, men det gjør det ikke. Jeg for txt ut og inn, men en rød headeadset på mota lyd. Trykker jeg på den, så stopper alt og virke. Er det noen som har en ide hva som er feil? Mvh Erik Siter
Audun Fikke Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Sjekk voice servere: voice2.vacc-sag.org Audun Siter
Erik Karlsen Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Jeg har denne under server voice.vatsim.fi Skal jeg bytte den ut? Siter
Audun Fikke Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Jepp. den funker ikke lengre. Laster du ned siste NATCON vil alle serverene bli endra for alle posisjoner. Sjekk oppdatert sektorfil her i vatsim forumet. Audun Siter
Erik Karlsen Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Så hvis jeg laster den den siste oppdateringen, så vil alt bli ok igjen? Siter
Audun Fikke Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Ingen garantier her Men du har gode odds for det ja. Audun Siter
Erik Karlsen Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Takk for hjelpen Audun. Skal se om jeg finner den nå Siter
Erik Karlsen Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Jeg fant noen filer under posten som heter " Euroscope - Norway NATCON Sectorfile " http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=516809&page=1 Holder det med og kun laste ned den som står på side 11, eller må jeg ta de som står på side 1 først? Siter
Even Rognlien Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Den på side 11 er siste versjonen. Du trenger bare den ja. I manualen som følger med står det hvordan du legger det inn/oppdaterer de gamle filene dine. Siter
Erik Karlsen Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Takk for hjelpen begge to. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.