Jan Arild Gjemble Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Først bilder fra en tur med turister til Spania. Tidlig flight fra Gardermoen. Så dagens MP-flighter. Først fra Værnes til Gardermoen. Møtte på et søsterfly på Værnes som skulle samme vei. Så et par cockpit-bilder fra neste etappe, Gardermoen-Arlanda Siter
Øyvind Skimmeland Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Fine bilder ! Men jeg lurer veldig på hvilken fly add.on du bruker ? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Knall bilder Jan Arild. Gir meg bare mer og mer lyst til å anskaffe meg Qualitywings sin 757 jeg og Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. november 2010 Forfatter Skrevet 20. november 2010 Som Paul-André sier, Dette er Qualitywings 757. http://www.qwsim.com Takk for innspill og flotte kommentarer så langt Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. november 2010 Premium Medlem Skrevet 21. november 2010 Fine bilder og trivelige turer enda en kveld . Gir meg bare mer og mer lyst til å anskaffe meg Qualitywings sin 757 Må nok ha denne Paul-Andrè, for nå har søndagsturene flyttet seg til hver kveld hele uka, og da går det i formasjonsflyvning med big irons :grin: Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Meget fine bilder Jan Arild :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.